Rendszergazdai szolgáltatás

A vállalatok 100 százaléka rendelkezik már valamilyen informatikai infrastruktúrával, legyen az akár egyetlen kiöregedett asztali számítógép, vagy akár 50 asztali és hordozható gépből álló hálózat. Bármilyen hirtelen fellépő működési zavar, például rendszerleállás, nyomtatási probléma vagy az internetkapcsolat hibája nagymértékben képes akadályozni a napi munkavégzést, sőt akár az egész cég munkája is lehetetlenné válhat.

Érthető módon nem áll rendelkezésre minden vállalatnál egy szakképzett informatikus rendszergazda, aki a felmerülő hibákat gyorsan elháríthatná, és az informatikát mélyebben nem értő, csak felhasználói szinten álló kollégánk sem tud mindig azonnal megfelelő megoldást javasolni. De ha meg is tudnánk fizetni egy gyakorlott rendszergazdát, tőle sem várhatunk el 100 százalékos rendelkezésre állást, hiszen ő is lehet beteg, és szabadságra is kell mennie. Gondoljunk bele, mi történne, ha cégünk munkája eközben akár napokra megbénulna, vagy értékes adataink vesznének el!

Rendszereink folyamatos működése és adataink biztonsága érdekében jobb, ha a félmegoldások helyett a rendszergazdai szolgáltatás biztosítását felkészült, professzionális szakembergárdára bízzuk, mi magunk pedig valóban a cég érdemi tevékenységére koncentrálhatunk.

Átfogó szolgáltatás – Ügyfélszolgálattól a hálózatig

A rendszergazdai szolgáltatás egyik fontos eleme a telefonon, e-mail-en és weben egyaránt elérhető ügyfélszolgálat, amelyen keresztül nem csupán kérdéseinkre kapunk választ, de jelezhetjük újonnan felmerült igényeinket, és bejelenthetjük az esetleges hibákat is. Az ügyfélszolgálat a hibák regisztrálásán túl természetesen azok gyors megoldását akár távmenedzsmenttel is biztosítja számunkra, továbbá képes a rendszeresen előálló feladatok automatizálásával más folyamatok végrehajtását is meggyorsítani. Így az olyan ismétlődő műveletek, mint például a biztonsági frissítések, karbantartások, a számítógépeken folyó munkánkat nem akadályozzák.

A rendszergazdai szolgáltatás másik területe a számítógépek környezetének standardizálása, amely által tovább gyorsulhat a produktív munkavégzés sebessége és tovább csökkenthetők költségeink.

A számítógépeinknél alkalmazott hardver és szoftvermegoldások szabályozása jelentősen csökkentheti ráfordításainkat: egyszerűbbé válik a szoftver és hardverleltár elkészítése, a beszerzések, a telepítések és újratelepítések folyamata. A rendszergazda által a cég dolgozói számára kialakított felhasználói házirend pedig megszünteti a szándékos vagy véletlen károkozás lehetőségét, és kizárja a felesleges és erőforrás-igényes alkalmazások használatát.

A rendszergazdai szolgáltatás nem csupán személyi számítógépeink működéséért felel, de kiemelt fontosságú szervereink és a hálózati kapcsolatot szavatoló hálózati eszközök teljesítményének felügyeletével és optimalizálásával is foglalkozik. A felügyeletnek köszönhetően cégünk üzletmenete is stabilabbá válik, hiszen felgyorsul a hibák forrásának diagnosztizálása és a szolgáltatások helyreállítása, valamint előre jelezhetők a kapacitásbővítési igények is.

A rendszergazdai szolgáltatás vállalatunk informatikai környezetének stabil, biztonságos és rugalmas működéséhez számos területen hozzájárul, lehetővé téve, hogy az informatikai háttér a lehető legkisebb hibaszázalékkal és költséggel támogassa a napi munkát és az üzletmenet folytonosságát. A magas rendelkezésre állás mellett, garantált szolgáltatási színvonalon, átlátható és kedvező költségekkel, kompetens informatikai csapat által nyújtott rendszergazdai szolgáltatás előnyei pedig már rövidtávon is jótékonyan hatnak eredményességünkre.

Vissza